Båttur på Malmös kanaler – 20 juni
En sagolik kväll på Malmös kanaler. En flotte med duktig trubadur, glada passagerare med medhavd mat o dryck. Omgivningarna sagolikt vackra i denna underbara årstid. Malmö bjöd på sitt vackraste jag och vi njöt. Som vanligt böljade våra konversationer på “SWEA-vis”, härligt livsbejakande. Väl på fast mark låg en bar i vägen. Där stannade några av oss. Tack kvällens värdinna Lola!
Text & bild: Mi Roubert